»Ko smo izgubili nacionalnega prevoznika, se je letalska povezljivost Slovenije zelo poslabšala.«
»Pozitivno je, da se predlaga subvencioniranje linij že obstoječim letalskim prevoznikom, ki delujejo na trgu, in se vsaj navidezno opušča ideja o ustanavljanju novega nacionalnega letalskega prevoznika.«
»za upravičenca izbran letalski prevoznik Eurowings za vzpostavitev nove neposredne letalske proge DUS (Düsseldorf) – LJU (Ljubljana) – DUS (Düsseldorf) v obdobju od 12. 4. do 25. 10. 2025«
»Nasprotujemo ideji, da bi Republika Slovenija ustanavljala nacionalno letalsko družbo, pri čemer bi vstopala neposredno v lastništvo podjetja, še posebej brez jasne predstavitve finančnih posledic za državni proračun.«
»Kaj vse prinese tak prevoznik v smislu BDP-ja, sekundarnih služb, davkov, ki jih je tako podjetje državi plačevalo? Ne nazadnje je tudi 650 zaposlenih Adrie plačevalo prispevke, zavarovanja in tako naprej. To je za vedno izgubljeno.«
»Če pa je smisel ustanovitev nove nacionalne letalske družbe, da bomo imeli učinkovitejši prevoz potnikov za drage letalske vozovnice v Bruselj, v bistvu za javne uslužbence ... je to nesmisel in bi nastala luknja brez dna.«
»Kljub najvišjemu znesku pomoči v višini 50 odstotkov letaliških pristojbin, ki jih smernice Evropske komisije o državni pomoči letališčem in letalskim prevoznikom še dopuščajo, prvi rok razpisa ni prinesel želenih rezultatov.«
»Čeprav so se določene proge obnovile, se te žal niso obnovile v ustrezni frekvenci tedenskega števila letov in z ustreznimi urniki. Tudi cene letalskih vozovnic so zaradi monopolnega položaja prevoznikov na progah iz Ljubljane in premajhne ponudbe razpoložljivih sedežev nadpovprečno visoke.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju